باید به سراغ هاشمی و خاتمی رفت

امام علی - علیه السلام - فرمود: ملاک و اساس سیاست، عدالت است.


اکبرهاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی دو نام نیک درذهن مردم ایرانند. مردم ایران این دو مرد را نماد خردگرایی، اعتدال، صبر و سکوت می‌دانند.

امروز هاشمی و خاتمی سرمایه‌های مظلوم انقلاب اند، دو مردی که صدایشان کمتر شنیده می‌شود و کریمانه بر بسیاری از تهمت‌ها و شایعه‌ها و نیرنگ‌ها فقط لبخند زده اند، گویی این دو سرمایه ی نظام جمله ی حکیمانه ی دکترعلی شریعتی را بیش از دیگران به خاطر دارند که:«ارزش هرمرد به اندازه ی حرف‌هایی است که برای نگفتن دارد» و این «عتاب»‌ها را«تاب» آوردن و تهمت‌ها را شنیدن و سکوت پیشه کردن و امور را به خداسپردن باعث عزیزی این دوفرزانه درنگاه ملت ایران شده است.



امروز هاشمی و خاتمی درکنار یکدیگرگنجینه ی گرانسنگ مدیریت این کشورند و تنها کسانی که می‌توانند دراین شرایط مردم به ستوه آمده از بی تدبیری و نفاق افکنی و اختلاف آفرینی و قانون ستیزی را امید و روحی دوباره ببخشند و در قامت رئیس‌جمهور بااقتدار، باادب و بابینش و منش و ظاهر شوند هاشمی و خاتمی هستند و نخبگان باید برای قوام این ملک و میهن از این دو برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورند تا هرکدام که توانستندپا پیش بگذارند و بی شک همدلی و همراهی انبوهی دل را در پی خواهند داشت.
همراهی هاشمی و خاتمی درانتخابات ریاست جمهوری و حمایت قاطع یکی از دیگری به بسیاری از دغدغه‌های دلسوزان این سرزمین درمورد انتخابات۹۲ پایان می‌دهد.

آنان که گوش بر راهکارهای عالمانه هاشمی درنماز جمعه بستند و نصایح مشفقانه این یار دیرین انقلاب و رهبری را تاب نیاوردند و با بی مهری بر او تاختند امروز با بروز حوادث مختلف و شرایط حاد اقتصادی و سیاسی باید از مردم پوزش خواهی کنند که این چه بساطی است که دراین مملکت راه افتاده است که مراجع تقلید، نهادهای نظارتی و بسیاری از دلسوزان مردم را به فریادآورده است؟
مردم کمر خمیده درزیر بارگرانی‌ها و سخره گویی‌های برخی دولتمردان خوب می‌دانند که برخی جنب و جوش‌های جدید و حاتم بخشی‌های با هر نام و عنوان حربه ای برای ریاست جمهوری ۹۲ است. امروز انکار هاشمی و خاتمی و... انکار خدمات صورت گرفته نظام به مردم است. نمی‌توانیم به خدمات نظام در۳۴ سال گذشته مباهات کنیم و بانیان این خدمت و مدیران لایق آن همه رنج شیرین به جان خریده برای سربلندی ایران را این گونه مورد بی مهری قرار دهیم.

خطرِ امروز بیگانه نیست، خطر خویشان دراین سالیان بذر نفاق افکنده در داخل این ملت اند که به هر وسیله ای می‌خواهند همه ی سرمایه‌های نظام را بدنام و خانه نشین کنند تا با کنار زدن این یارن همواره همراه امام و رهبری، خود بساط عزیزی خویش را فراهم کنند.
باید به سراغ هاشمی و خاتمی رفت، باید از این دوبزرگوار عاجزانه خواست یکی پای پیش نهد و برای اعتلای نام ایران، برای پایان دادن به این توهمات رنگین ذهن آشوب، برای اقتدار ایران درعرصه‌های داخلی و خارجی حیثیت و آبرویش را گرو بگذارد و بیاید. هرچند عده ای که «باد مهرگان بر آنان نوزیده است» شاید حضور این سرمایه‌های گرانسنگ انقلاب را تاب نیاورند و بازار خدعه و مکر و فریب را رونقی دوباره ببخشند ولی مردم بی صبرانه منتظرند تا درخرداد۹۲ با رأی به یکی از این دو صبور سربلند به دردهای ۸ ساله ی شان، به بغض گلوگیر امروزشان از سرناداری پایان دهند.
باور کنیم که هاشمی و خاتمی سرمایه‌های مظلوم انقلاب اند، سرمایه‌هایی که جایشان امروز دربسیاری از جاها خالی است...!اگر بدخواهان بسیاری از سرمایه‌های انقلاب را از ما گرفتند خود به دست خود این سرمایه‌های بزرگ و سرآمد را از کشورمان نگیریم.
(اسماعیل حسین پور- عضو شورای شهر شیروان)


منبع:اتفاق نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
reza دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.reza211348.blogfa.com

وبلاگ قشنگ وخوبی دارید استفاده کردم
شمانیزازوبلاگ من دیدن کنیدخوشحال میشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد