خردسال میلیونر

 

در فزراره از یکى از دو امام باقر و یا صادق علیه السلام حدیث کند که فرمود: همانا خداى تـبـارک و تـعـالى بـراى آدم در فرزندانش مقرر ساخته که هر که آهنگ کار نیکى کند و آن کار را نکند براى او یک حسنه نوشته شود، و هر که آهنگ کار نیکى کند و بکند براى او ده حـسـنـه نـوشته شود، و هر که آهنگ کار بد کند و آن را نکند بر او نوشته نشود، و هر که آهنگ آن کند و انجام دهد یک گناه بر او نوشته شود.

 

کیئرون ویلیامسون پسر بچه ۹ ساله انگلیسی اندک اندک از راه فروش تابلوهایش به یک میلیونر تبدیل می شود. تابلوهای او ظرف مدت کوتاه ۱۵ دقیقه از طریق تلفن یا اینترنت توسط خریدارانی از سراسر جهان خریداری می شوند.

نابغه ی 9 ساله ای که پول پارو می کند!+ عکس

این نابغه کوچک آموزش نقاشی را از سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و نخستین تابلوی خود را در جریان سفری خانوادگی در کورنوال انگلستان کشید.

کیئرون در به تصویر کشیدن مناظر دارای یک نبوغ ذاتی است. نخستین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی ۱۹ تابلوی او به بازار عرضه شده که در جریان حراجی به مبلغ ۱۸ هزار یورو بفروش رفتند. در سال ۲۰۱۰ میلادی ۳۳ تابلوی او برایش ۱۹۰ هزار یورو درآمد در برداشت.

از آن پس تابلوهای این نقاش کوچک با استقبال مواجه شدند. دو تابلوی منظره کیئرون هر یک به مبلغ ۴۴۲۶۰ یورو فروخته شدند. ساده ترین آثار او که بیش از چند دقیقه وقت صرف آنها نمی کند قیمتشان کمتر از ۷۶۰۰ یورو نیست.

یک تابلوی کیئرون به نام "بندر مواجیسی در کورنوال" به مبلغ ۵۴ هزار یورو به فروش رفت. هنگام عرضه تابلوهای او خریداران از سراسر جهان به نمایشگاه عرضه کننده آثار کیئرون مراجعه می کنند.

با اینکه کیئرون با فروش تابلوهایش زندگی مرفهی را برای خانواده اش فراهم کرده اما از درس و ورزش نیز غافل نمی شود. مادر کیئرون می گوید: فعلا کشیدن هفته ای دو یا سه تابلو برای پسرش کافی است و او مایل است که کیئرون اعتدال را رعایت کرده و رفتارش مطابق سن و سالش باشد.

 

منبع : سیمرغ

با این 20نکته بهداشتی بی نظیر خود را جوان نگه دارید!

 

هرکس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند بر وی مقدر کرده است به او میرسد دلش آرام میگیرد

امام علی علیه السلام

 

من آدم نسبتا سالمی هستم و هرکس من را می‌بیند سن من را کمتر از آنچه واقعا هست حدس می‌زند، علت این مسئله کاملا مشخص است؛ من تمام توصیه‌هایی‌ را که به بیمارانم می‌کنم‌، خودم هم به کار می​برم. در واقع نکات زیر مواردی است که من همه آنها را خودم در زندگی‌ام به​کار گرفته‌ام و مطمئن هستم در زندگی شما هم بسیار تاثیر خواهند گذاشت.

با این 20نکته بهداشتی بی نظیر خود را جوان نگه دارید!

با یک لبخند قوی شوید

1. تفریح کنید و زیاد بخندید

خندیدن نه‌تنها استرس را کاهش می‌دهد، بلکه پیوندهای اجتماعی را هم افزایش داده، فشارخون را پایین می‌آورد و همچنین می‌تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود. پس کمی به زندگی‌تان خوشگذرانی بیفزایید، چه در کنار دوستان و چه با یک برنامه تلویزیونی، تا می‌توانید بخندید.

ادامه مطلب ...

25 واژه تکنولوژیکی که باید آنها را بدانید!؟

 عید فطر مبارک

هر روزی که انسان در آن گناه نکند عید است

حضرت علی علیه اسلام


 

تکنولوژی، فناوریهایش و کاربردهایش مدت زمانی است که علاوه بر تمامی تغییراتی که در رفتارها، فعالیتها و احساسات انسانها به وجود آورده است در جهان واژگان نیز قدم گذاشته و تغییرات جالب توجهی در آن ایجاد کرده است.

در گذشته های نه چندان دور ارتباط با یک شبکه اجتماعی به معنی رفتن به یک میهمانی بود نه استفاده از فیس بوک، اما این واژه مشابه واژه Mesofact، واقعیتی که طی گذشت زمان و با یادگیری بیشتر شکل می گیرد در حال شکل دادن به زبانی جدید به نام زبان اینترنتی است. در ادامه به منشا 25 واژه جدید که در عصر اینترنت خلق شده و یا تغییر یافته اند به نفل از فاکس نیوز اشاره خواهد شد.

Mesofact به معنی واقعیت یا حقیقتی است

ادامه مطلب ...

10 کشف و اختراعی که اقتصاد جهان را تغییر دادند

 

مهمانت را گرامی بدار گرچه کوچک باشد و برای پدرت و آموزگارت از جا برخیز اگر چه امیر باشی 

   امام علی علیه السلام 

  

 10 کشف و اختراعی که اقتصاد جهان را تغییر دادند

این اختراعات و اکتشافاتی هستند که به واقع دنیا را متحول کردند و علاوه بر کمک به بشریت، راه را برای پیشرفت های بعدی هموار کردند. اگر گذرتان به لندن افتاد حتما از این افتخارات بشری در موزه علوم لندن بازدید کنید.

1) سفیه آپولو 10

10 کشف و اختراعی که اقتصاد جهان را تغییر دادند

ادامه مطلب ...

بیا فراموش کنیم

 من توی یکی از مطالبم داستان الگوریتم رو گذاشتم که یکی نظر داد((بیا فراموش کنیم))

 به ما گفتن بیا گذشته را فراموش کنیم چه فرقی میکنه که ایرانیا ۱۰۰۰ سال قبل گردش زمین و کروی بودن اون را کشف کردند ولی گالیله ۱۰۰ پیش این موضوع را برای اروپایی ها توضیح داد و اونا شدند کاشف این مسئله

بیا گذشته ها رو فراموش کنیم که ۲۵۰۰ سال پیش ما وزارت راه و وزارت پست و ... داشتیم و ۲۴۰۰ سال بعد اروپایی ها به این علو دست پیدا کردند و همه چیز به نام اونا شد

فقط  حالا ما شدیم بی تمدن و محور شرارت و اونا شدن صاحب تمدن و علوم فقط به خاطر اینکه ما فراموش کردیم

بیا خلیج فارس رو هم فراموش کنیم بهتر نیست؟ 

فیلم سیصد و صدها فیلم دیگه نتیجه همین فراموشی هست

طراحی 2 جوان ایرانی برای خودرو سیتروئن

حـضـرت صـادق عـلیه السلام فرمود: قرآن عهد خداوند و فرمان او است بر خلقش پس سـزاوار اسـت بـراى شـخص ‍ مسلمان که در این عهد و فرمان خدا نظر افکند و روزى پنجاه آیه از آن بخواند.  

طراحی 2 جوان ایرانی برای خودرو سیتروئن 

  طراحی 2 جوان ایرانی برای خودرو سیتروئن

برترین ها: اتومبیل و صنایع وابسته اش همیشه مورد توجه و علاقه جوان ها بوده است و البته می توان انتظار داشت که بخشی از نیروی جوان و خلاق کشورمان هم توانایی های خود را صرف این موضوع کرده و حرفه ای تر با مسایل این صنعت مانند طراحی بدنه، طراحی داخلی، پیشران و … برخورد کنند. از این بین، هرچندوقت یک بار شاهد دستاوردهایی هستیم که محصول علاقه و تخصص جوانان ایرانی است.در این قسمت به سراغ ۲ جوانی رفته ایم که طراحی شان بر اساس المان های کمپانی سیتروین توانست در مسابقه دانشگاه لاپینزا ایتالیا امتیاز بالایی به دست بیاورد. این دانشگاه، یکی از معتبرترین موسسات طراحی بدنه خودرو دنیاست. طراحی میثم عابدی و پوریا حمزه لویی براساس ظاهر لاک پشت دریایی و تلفیقی از ۲ فلش معروف در لوگو کمپانی سیتروین انجام شده است. این طرح کانسپت (مفهومی) در کلاس خودروهای اسپرت شهری قرار دارد.

ادامه مطلب ...

به نظرتون آقایون به چه چیز افتخار میکنن؟

  امـام صـادق (ع ) روایـت شـده که فرمود: بدرستى که مبغوض ترین خلق خدا آن بنده ایستکه مردم از زبانش پرهیز کنند


سرگرمی,سایت سرگرمی,مطالب طنز, مطالب خنده دار

 

1.به جورابهایی که سال به سال رنگ شستشو نمیبینه وبوش تا یک کیلومتری میاد

 

ادامه مطلب ...

شش اشتباه که آدم را از پا در می آورد

 

امام علی (ع) می فرماید : گوش کنید با فراغت

                                                توضیح دهید با متانت

                                                                  بررسی کنید با دقّت

                                                                                  تصمیم بگیرید با عدالت

 

 شش اشتباه که آدم را از پا در می آورد

فوبیا یک ترس ساده نیست که در یک لحظه بیاید و بعد محو شود، بلکه هراسی ماندگار است که می تواند زندگی مبتلایان را مختل کند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید که غیرقابل کنترل هم به نظر می رسد، چیزی بیش از هراس از یک موقعیت خطرناک است. افرادی که به فوبیا مبتلا هستند، حتی از شنیدن موضوعی که ترسشان را به آنها یادآوری کند وحشت زده می شوند.

ادامه مطلب ...

10 راز متمایز بودن در محل کار

 شهادت حضرت علی علیه السلام بر عموم جهان تسلیت باد  

روزگار بدن ها را فرسوده و آرزو ها را تجدید و مرگ را نزدیک ساخته و امیدواری ها را دور میسازد


امام علی (ع)

 

  10 راز متمایز بودن در محل کار

برای خیلی از افراد، بزرگترین چالش در محل کار این نیست که سعی کنند کارشان را خوب انجام دهند. اکثر ما در انجام کارمان توانا هستیم و اگر در یک یا دو نقطه ضعف هایی داشته باشیم، خیلی برای تغییر آن خودمان را به زحمت نمی اندازیم. برای اکثر ما بزرگترین چالش در محل کار این است که شناخته شویم یعنی کار خوبی که انجام داده ایم توسط همکاران و مدیرانمان دیده شود! برجسته بودن در محل کار مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به بالاتر رفتن شانس ترفیع رتبه، به دست آوردن کارها و پروژه های بهتر و احترام اشاره کنیم.

اگر دوست دارید بدانید برای اینکه خودتان را از بین همکارانتان متمایز کنید چه باید بکنید، این 10 روش کمکتان می کند.

1 - بدون اینکه از شما خواسته شود، کاری انجام دهید

ادامه مطلب ...

تفاوت‌های جوامع اروپایی و جوامع آسیا

 

  1. حـضـرت صـادق عـلیـه السـلام فـرماید: براى مسلمان سزاوار نیست که با فاجر (هرزه ، تباهکار، نافرمان ) و نه با احمق و نه با دروغگو رفاقت کند.

 

تصاویر زیر توسط "Liu Young" طراحی شده. مردی چینی که در آلمان تحصیل کرده.

در این طرح‌ها تفاوت‌های جوامع اروپایی و جوامع آسیایی به خصوص چین به تصویر کشیده شده

 

غربی‌ها  (اروپا <--  (آبی

 شرقی‌ها  (آسیا  <--  (قرمز

 

 

روش زندگی

 

 مطالب خنده دار, طنز اجتماعی

 

 

وقت شناسی


ادامه مطلب ...

طنز؛ فرهنگ اصطلاحات کارمندان!

ابو عبداللّه فراء گوید: حضرت صادق (ع ) فرمود: خداى تبارک و تعالى میداند که بنده اش چه میخواهد هرگاه بدرگاهش دعا کند، لیکن دوست دارد که حاجتها بدرگاهش شرح داده شود پس هرگاه دعا کردى حاجتت را نام ببر.
و در حـدیـث دیگرى گوید: که فرمود: خداى عزوجل حاجت تو را مى داند و نیز داند که تو چه خواهى ولى دوست دارد که حاجتهاى (خود را) بدرگاه او شرح دهى .


فرهنگ اصطلاحات کارمندان!


رئیس: نفس، باقلوا، نون شیرمال، ای جونم، صدام کن که دوباره/ بیام با یه اشاره، همیشه در جلسه است، امضایش از طلا بیشتر می ارزد، هر چند در اداره رئیس است در منزل مرئوس است، ارباب حقوق ها، رب النوع مرخصی، وام دونی، آنچه برای ما آرزوست برای او خاطره است.

طنز؛ فرهنگ اصطلاحات کارمندان!

ادامه مطلب ...

عوارض کمبود ویتامین ب ۱۲

عـمـر بـن یـزیـد گـویـد: از حـضـرت ابـى الحـسـن (کاظم ) علیه السلام شنیدم که مى فـرمـود: هـمـانا دعاء برمى گرداند آن چه را مقدر شده و آنچه را مقدر نشده ، عرض کردم : مقدر شده را دانستم مقدر نشده کدام هست ؟ فرمود: تا اینکه تقدیر در مورد آن نشود.

عوارض کمبود ویتامین ب ۱۲


یک متخصص تغذیه ورژیم درمانی درباره خواص ویتامین B12 گفت: این ویتامین خواص متعددی دارد که می تواند در چرخه شکل گیری سلول های جنینی و نوزادی نقش موثری داشته باشد.

ادامه مطلب ...

فوایدی که بزاق دهان دارد و نمیدانیم

سـدیـد گـویـد: بـامام باقر علیه السلام عرضکردم : کدام عبادت بهتر است ؟ فرمود: چـیـزى نـزد خـداى عـزوجـل بـهتر از این نیست که از او درخواست شود و از آنچه نزد او است خـواسـتـه شـود، و کـسـى نـزد خداى عزوجل مبغوض تر نیست از آنکس که از عبادت او تکبر ورزد (و سر پیچى کند) و آنچه نزد او است درخواست نکند.

فوایدی که بزاق دهان دارد و نمیدانیم


"بزاق" یا آب دهان شاید به نظر بسیاری از ما آنچنان مهم نباشد. اما تحقیقات ثابت کرده است که با آزمایش این ماده می توان به نکات زیادی در مورد وضعیت سلامت افراد پی برد.

یکی از ابزارهای قدرتمند برای انجام تحقیقات و تشخیص های پزشکی بزاق دهان است و ثابت شده که شامل انواع اطلاعات مورد نیاز پزشکان می باشد.

ادامه مطلب ...

بددهانی را کنترل کنید

 حـضـرت صـادق عـلیه السلام فرمود: قرآن عهد خداوند و فرمان او است بر خلقش پس سـزاوار اسـت بـراى شـخص ‍ مسلمان که در این عهد و فرمان خدا نظر افکند و روزى پنجاه آیه از آن بخواند.


چرا بد دهانی و دشنام گویی ناپسند است

 

1 - بد دهانی از اعتبار و شان شما کاسته و شخصیت شما را زیر سوال می برد.

2 -روابط شما را به خطر می اندازد.

3 - نزد دیگران از احترام کمتری برخوردار خواهید شد.

4 - نشان دهنده آن است که شما روی رفتار و هیجانات خود کنترلی ندارید. نشانه عدم خویشتنداری و ضعف شخصیتی. عدم بلوغ هیجانی.

5 - نشانه جهل، کم سوادی و نا فرهیختگی است. نشانه انحطاط فرهنگی در جامعه نیز می باشد.

ادامه مطلب ...

مهارت برای داشتن موفقیت شغلی


حضرت صادق (ع ) فرمود: همانا چون خداوند خوبى بنده اى را خواهد و آن بنده گناهى مرتکب شود خدا دنبالش ‍ او را کیفرى دهد و استغفار را بیاد او اندازد، و چون براى بنده اى بدى خواهد و او گناهى کند خدا دنبالش نعمتى باو دهد تا استغفار را از یاد او ببرد و بآن حال ادامه دهد، و این است گفتار خداى عزوجل (((بتدریج و آهستگى آنها را غافلگیر کنیم از راهیکه ندانند))) (سوره اعراف آیه 182) یعنى بسبب (دادن ) نعمت هنگام (ارتکاب ) گناهان .
مهارت برای داشتن موفقیت شغلی


شاید اگر بخواهیم به مهمترین مهارت موفقیت در کار اشاره کنیم، غلبه بر احساسات و خصوصیات و عادات اخلاقی منفی باشد. اما مهارت های دیگری نیز هست که با یادگیری آن می توانید به موفقیت های قابل توجه تری در زندگی شغلی خود دست پیدا کنید. در زیر به 5 مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

1 - برای انجام کارها کمک بگیرید

یاد گرفتن مرز ظریف بین هدایت کردن و محول کردن کارها یکی از سخت ترین مهارت هاست. میل طبیعی بسیاری از ما این است که می خواهیم همه کارها را خودمان انجام دهیم که مطمئناً غیرممکن است.

باید مدام خودتان را چک کنید. مطمئناً خیلی از ایدآل دور هستید. وقتی از چند نفر دیگر در کارتان کمک می گیرید، موفقیت بیشتری در انتظارتان خواهد بود. همانطور که از قدیم می گویند: یک دست صدا ندارد.

2 -

ادامه مطلب ...

تفاوت لینوکس با ویندوز

حضرت صادق علیه السلام فرمود: هر آینه خداوند بخاطر آنکسیکه نماز مى خواند از شـیـعـیـان مـا (بـلا را) دفـع کند از آن کسى که نماز نمى خواند از شیعیان ما و اگر همگى نـمـاز را تـرک کـنـنـد هر آینه (همگى آنها) هلاک شوند. و خداوند بخاطر آنکه زکات دهد از شیعیان ما دفع کند از آنکه زکاة نمى پردازد و اگر همگى زکاة ندهند هلاک گردند، و همانا خداوند بخاطر آنکه از شیعیان ما حج کند از آنکه حج نکند (بلا را) دفع کند، و اگر بترک حـج اتـفـاق کـنـنـد هـر آیـنـه هـلاک شـونـد، و ایـن اسـت گـفـتـار خـداى عـزوجـل : (((و اگـر نبود بر کنار کردن خداوند برخى را ببرخى دیگر هر آینه زمین تباه مـى شـد و لیـکـن خـدا داراى فضل است بر همه جهانیان ))) (سوره بقره آیه 251) فرمود: بخدا سوگند این آیه جز درباره شما نازل نگشته ، و دیگرى جز شما از آن مقصود نیست .


تفاوت لینوکس با ویندوز


تفاوت ویندوز با لینوکس

تفاوت لینوکس با ویندوز:

آیا شما تا کنون به این فکر کرده اید که تفاوت لینوکس و ویندوز در چیست؟ در این مقاله با پرداختن به نکات اصلی و غیر فنی به بیان این مطلب می پردازیم.

ادامه مطلب ...