طنز اقتصادی-خان عمو

مجری: سلام خان عمو خودتون رو معرفی می کنید؟

خان عمو: سلام پسرم، اینجانب خان عمو هستم متولد تهرون سال…….. والا چرا دروغ، یادم نیست عمو…!!! فوق کارشناس اقتصاد بین المجالس خانوادگی!!!

مجری:عجب!!! خوب خان عمو جان نظر شما در مورد بهبود اقتصاد خانواده بعد از پرداخت یارانه ها چیه؟

خان عمو: والابهبود اقتصاد خانواده رو که نمی دونم،اما من یه کمر دردی داشتم که هر چی دوای وطنی استفاده کردم افاقه نکرد، وقتی که یارانمونو گرفتم رفتم واسه خودمو عزیز یه کرم گرفتم ۱۰۰ هزار تومن. یه کم که بهتر شدم  دیدم قبض گاز اومد هوار تومن درد قلبم عود کرد، خلاصه واسه ما که این به اون در!!!

مجری: یعنی شما نمیدونستین که اول باید قبض ها رو پرداخت کرد بعد با یارانه خرید کرد؟

خان عمو: جان دلم شوما از تکنولوجی خیلی عقبی ها…!!! اونی که باهاش خرید می کنن .......

ادامه مطلب ......

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد