باید و نبایدهای تبلیغ از طریق آرم آگهی

برگرفته از روزنامه فرصت امروز – نرگس فرجی: آرم آگهی یا نشان آگهی گونه ای از تبلیغات تلویزیونی است که در کنداکتورهای پخش تلویزیونی طی چند سال گذشته برای خودش جایی باز کرده است. آرم آگهی ها این روزها معمولا قبل از زمان پخش اکثر برنامه ها به نمایش گذاشته می شوند. آرم آگهی همان فرصت شش ثانیه ای است که به شرکت های تبلیغاتی داده می شود تا برای یادآوری کمپین ها و تبلیغاتشان به مخاطبان از آنها استفاده کنند؛ فرصتی که مانند تمامی رسانه های تبلیغاتی به هدر می رود و کمتر شرکتی است که از آن به موقع و بجا استفاده کند.

استفاده نکردن از طرح های خلاقانه، تکراری ...


ادامه مطلب ...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد