اعتراض شدید عارف به نحوه برگزاری مناظره

عارف در ادامه اعتراض خود گفت: سوالات تستی در شان نامزدها نیست. من به احترام مردم می نشینم ولی به سوالات تستی پاسخ نمی دهم. لازم به ذکر است همزمان با اعتراض عارف، محسن رضایی و حسن روحانی نیز اعتراض خود را به نحوه برگزاری مناظره، مطرح کردند.

رضایی گفت: صداوسیما باید هشت نفر را رئیس جمهور بداند. من صبور هستم و تحمل میکنم. از اول تا الان دنبال این میگشتم که کار به کجا می خواهد برسد. سوالات تکراری و بحث های تکراری و زمان اندک اصلا مناسب نبود. اگر از همین اول شئونات رئیس جمهور را رعایت نکنیم، معنیش این است که دولت قوی نمیخواهیم تشکیل دهیم. البته من شاید به تست ها جواب بدهم ولی روند مناظره خوب نبود. آمده ام کارشناسان اقتصادی دوستان بیایند تا من با آنها مناظره کنم.

عارف در ادامه خواستار تغییر در نحوه برگزاری مناظره های انتخاباتی شد. محمد رضا عارف همچنین تا پایان سوالات حیدری- مجری برنامه-  از پاسخ دادن به سوالات وی امنتاع کرد.

عارف در ادامه افزود: صداوسیما با چه مجوزی بدون نظر 8 نماینده سازوکاری اینچنین برای مناظرات تعریف کرده است.

گفتنی است مجری برنامه در دور دوم مناظره از کاندیداها درخواست کرد که در جواب به سوالات  تنها با گفتن آری یا نه جواب دهند!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد