آقای احمدی نژاد ، بگم؟؟

قالَ امام علیٌّ ( علیه السّلام ) :
بنده ی شهوت اسیری است که از اسارت رهایی نخواهد یافت.



با سلام-من این مطلب رو  توی سیستم نظر دهی وبلاگم دیدم که خیلی زیبا و جالب بود.من که این پست را گذاشتم.یا وبلاگم فیلتر میشه یا ...  بگذریم

از آقایی که این مطلب زیبا را گذاشته هم تشکر میکنم


بسم الله الرحمن الرحیم
آقای احمدی نژاد ، بگم؟؟
که اهل آرادان در نزدیکی گرمسار استان سمنان هستی؟ بگم که روستای آرادان محل تولد پدریت رو از یک روستای کوچک تبدیل به یک شهرستان کردی ؟ بگم که سمنان رتبه ی اول بهایی گری را در ایران داره؟ بگم که سمنان رو آباد کردی؟ بگم که اومدی به عرض سه سال گذشته اومدی دانشگاه دولتیش رو از یک دانشکده ی فنی دسته ی چهار و پنج تبدیل به یک دانشگاه دسته ی 

دو کردی؟بگم براش شهرک دانشگاهی پیشرفته طراحی کردی، دانشگاه علوم پزشکی زدی ، دانشگاه آزاد زدی و تمام اساتید برتر را با کدامین بودجه ی نا کجا آباد به سمنان آوردی تا تدریس کنند؟ بگم اومدی با ترفند مسکن مهر ، سمنان با سی هزار جمعیت رو تبدیل به یک شهر دسته اول کردی؟ بگم اومدی آب رودخانه ی زاینده رود و به بهانه ی استان یزد بستی و سریع یه قرارداد با سپاه خاتم الانبیا بستی تا با چندین هزار میلیارد تومان آب شیرین خزر رو بیارند به شهر سمنان و این شهر رو آبادش کنند؟ بگم که برای اینکه این موضوع رو لاپوشانی کنی ، دستور دادی خط انتقال آب یزد رو در یکی از روستا ها خراب کنند تا بتونی ذوب آهن اصفهان رو هم به هم بزنی؟
بگذریم تو آدم خوب قصه ای ....
تو فرشته ی نجات ایران زمینی ....
تو دسته ی گلی
اما من می خوام بازم بگم!
بگم که به عرض سه سال برای سمنان یک ورزشگاه بزرگ زدی که هزینه ی اجراییش در حدود چند صد میلیارد تومان محسوب می شه؟ بگم که برای سمنان چندین شهرک مسکن مهر زدی که همگی بر اساس آخرین متود روز ساخته شده و حتی بعضی هاش سند نداره؟ بگم که اختلافت با وزیر اطلاعات چند سال قبل مال این بود که حاضر نشد تشکیلات پایه ای و آموزشی را به شهر سمنان منتقل کنه؟ بگم که وزارت اطلاعات رو به سمنان منتقل کردی؟ بگم که اینقدر سیاست مدارانه ظرفیت ها و رشته ها رو بدون پایه به این شهر منتقل کردی که این شهر با حضور دانشجو فحشا گرفته؟ بگم که توی سمنان چندین دانشگاه غیر انتفاعی و انتفاعی رو راه اندازی کردی و ظرفیت های دانشگاه رو افزایش دادی ؟ بگم که فقط بودجه ی حمل و نقل این شهر رو به خاطر جذب دانشجو پانزده میلیارد تومان ثبت کردی؟ بگم که شما دسته ی گلی؟ بگم که اینقدر مردمی و نازی که همه دوستت دارند؟ بگم که اومدی برای گرمسار دانشگاه دولتی راه انداختی؟ بگم که برای بخش سازندگی سپاه سمنان اونقدر بودجه در نظر گرفتی و پروژه تعریف کردی که الان کسی یارای مقابله با این سیستم رو نداره؟ بگم که اومدی توی یه شهر کوچک رو تبدیل به یک شهر بزرگ کردی تا بتونی سیستم بهاییت رو تقویت کنی؟ بگم که اینقدر بی احتیاط این کار رو کردی که داداشت آقا داوود گل رو هم صداشو در آوردی؟ بگم که برای قدرتمند کردن تشکیلات و تبلیغات بهاییت اومدی سمنان رو دانشگاه کردی؟ بگم که توی این شهر موارد فحشای دانشجویی به اندازه ای افزایش یافت که گاهی برای تبلیغ امر به معروف از گارد ویژه برای مدیریت ظاهر شهر استفاده کردی؟ بگم که اگه کسی اومد توی این شهر اینقدر این کارت واضح که تمام بافت اصلی شهر نو است و تازه که همه آن را با شهری تازه ساخت اشتباه می گیرند؟ ؟ بگم که ظلم کردی و یک مجموعه ی ورزشی برای بسیج زدی که به عرض سه سال ورزش های نوین و روز رو توی این شهر وارد کردی؟ آقای احمدی نژاد بگم؟ بگم؟ بگم که با مردم چه کردی؟ بگم که قدرت خرید خانواده ها رو صد و پنجاه هزار تومان کم کردی؟ بگم ؟ بگم که اومدی فشار مالیاتی رو کم کردی ؟ بگم که برای مهدی شهری که اسم قبل از انقلابش سنگسر بود و همه بهایی بودند چه کردی؟ بگم گه چطور بهاییت و بهاییان را وارد سیستم اطلاعات کشور کردی؟ بگم که این همه رسوایی مالی همه زیر سر جنابعالی و باند اختصاصیتون بود؟ بگم که چطور می خوای رحیم مشایی را با تقلب و دروغ ریاست جمهور ایران کنی و خودت بشی معاون اولش؟ بگم که چطور مشایی با کمک گرفتن از مرتاض و جن گیر و فال گیر و شیطان رانده شده ، سرزمین امام زمان علیه السلام را آلوده کرد؟ آقای احمدی نژاد بازم بگم؟
اقای احمدی نژاد چطور تونستی؟ چطور شد که در زمان شما آلوده ترین مفسده های اقتصادی ایران را فرا گرفت؟ چطور شد که در زمان شما ، میراث فرهنگ و تاریخ ما به دست یک فاسد افتاد و میراث کشور ما را غارت کرد؟ چطور شد که ستون های تخت جمشید را با چندین تن وزن از طریق امارات متحده فروخته شد ، جا به جا شد و هیچ دولتمردی متوجه نشد؟ چطور شد که در زمان شما ، رحیم مشایی و شما ، با ورود به اطلاعات ایران سیستم اقتصادی را به سپاه واگذار کردید و مردم عادی را تحت سلطه گرفتید اما کسی چیزی نگفتید؟ راستی این چیز ها را امام زمان به شما یاد داد، یا ابلیس در لالایی های شبانه آن را در گوش شما زمزمه کرد؟
چه کسی به شما یاد داد تا تصویر زن یک سیاستمدار در جلوی تلویزیون به همه ی ملت نشان دهید و وی را بی ناموس قلمداد کنید؟ بگذریم شما سفیر حق هستید؟ زمینه ساز حکومت امام حق ، باور کنید امام ما از آنچه بر روی زمین به اسمش انجام دادی شرمسار است و البته تمام این ها زمینه سازی برای ورود سرورتان ابلیس به دنیای مادی و تشکیل حکومتش بود که باید بگویم تا خونی در بدن دارم و داریم ، تلاش می کنیم تا با دشمن قسم خورده ی خود به قیام برخیزیم.
آقای احمدی نژاد درست است که فاسدی به روی زمین به رشوه خواری بر خواسته بود ، اما کار شما که آبروی وی و خانواده اش را در صحن مجلسی بردی دست کمی از خواسته ی او نداشت! آقای احمدی نژاد ، دنیای عجیبی است ... روز هایی را میبینم که سرنگون می شوی و چه سخت ، قلم ها سرنگون می کنند.
آقای احمدی نژاد چقدر عجیب شهر سمنانت را آباد کردی، سنت های زشت را رواج دادی ، خانواده ها را از هم گسستی ، ظلم کردی. نظامی گری را رواج دادی ، جنگ ساختی ، دولت کانادا را از سرزمین ما راندی، یک کومونیسم ظالم حاکم بر کره ی شمالی را برادر ما خواندی ، از محاکمه ی قضایی دوستان و خویشانت جلوگیری کردی ، از اداره ی اطلاعات سوء استفاده کردی ، رحیم مشایی را سرور کردی ، جنگ شیعه و سنی به راه انداختی ، ارتش سایبر راه انداختی ، فیلترینگ اینترنت راه انداختی ، حمله های سایبری راه انداختی ، سنت دعوت به اسلام با نرمی را تبدیل به سختی و خشن بودن تمام عیار کردی ، دروغ گفتی ، امر به معروف و نهی از منکر را از سازمانی درست ، تبدیل به پوچی خالص کردی ، نا به کاران را وارد سیستم حکومتی کردی، رشوه گرفتی ، بانک های دروغین زیاد شد ، پول ایران بی ارزش شد ، قیمت دلار افزایش یافت ، تحصیل ایرانیان در خارج از کشور سخت شد ، نفت ایران تحریم شد ، بانک های ایران تحریم شد ، مبادلات با ایران تحریم شد ، عزت و شرف مردم من را به جای اینکه افزایش دهی ؛ تبدیل به بدترین مردمان روی زمین کردی ، ارزش و فرهنگ مردمان من را زیر پا گذاشتی ، آموزش را سخت کردی ، دانشگاه را به جای یک فضای باز سیاسی و علمی ، تبدیل به پادگانی از افکار کردی که آزادی آن در پوشاک زنانه و آرایش جلوه گر شد. آزادی در برنامه های توسعه دهنده ی عقیدتی بسیج و انجمن صوری اسلامی خلاصه شد ، آقای احمدی نژاد بگم؟ بگم؟ بگم؟
والا خیلی فکر کردم دیگه چی بگم می بینم ظلم جناب عالی را در تمامی شاخه ها می توان دید ، حکومت افراد فرصت طلب و خائنی که دستوراتتان را اجرا می کنند! سعید مرتضوی ، خاوری و ....
حالا اگه حال و حوصله داری بگم! بگم؟!؟
بگم؟ بگم که چطور طرح روی پول را برای اتمی کردن جهان به هم ریختید؟ بگم چطور دسیسه چیدید تا طراحی رو پول های ایران ماسونی گردد؟ امام روی دو هزار تومانی که یکی از چشمانش طرحی از خرگوش است و یکی دیگر سنجاب ، امامی که کت و شلوار پوشیده است و ...
مگر نه اینکه ریشه ی فساد ماسونی انگلیسی در ایران با نام بهاییت است؟ بگم که چطور بهاییت را وارد دانشگاه کردید؟ بگم که چطور با برنامه ریزی افراد سطحی نگر و کوتاه فکر را وارد دانشگاه کردید تا بتوانید جنبش های ضد اسلامی راه بیندازید ؟ بگم که چطور سیستم ازدواج را در ایران سخت کردید و هیج گاه به آن بها ندادید تا فحشا رواج یابد تا انجمن فاسد حجتیه را به اهداف خود برسانید؟ بگم که چطور مجازات های پاک اسلامی را وارد جو رسانه کردید تا در دل مردم رعب بیندازید؟ بگم که چطور در زمان شما من و تو راه اندازی شد و حمایت شد ( یک شبکه ی بهایی پر طرفدار در ماهواره در ایران )
آقای احمدی نژاد بگم؟ بگم که چطور اداره ی اطلاعات برای کنترل جوانان کشور ، ایرانسل را وارد کشور کرد ، اینترنت را مانیتورینگ کرد و با همکاری سپاه تمامی رسانه ها را به خدمت گرفت!
آقای احمدی نژاد بگم؟ بگم در زمان شما با پیاده سازی طرح های مسخره ی شما کشور ایران هفده سال از تکنولوژی و پیشرفتی که برای آن در نظر گرفته شده بود عقب افتاد؟ آقای احمدی نژاد بگم؟ بگم ؟
بگم که فاسد ترین اطلاعات در ایران را در طول سی سال گذشته شاهد بودیم؟ بگم که چطور با بی ملاحظه گی در امر به معروف و نهی از منکر و واردات کالا ، لباس های آنچنانی و آرایش را در سطح دختران ایرانی شاهد هستیم ، دخترانی که امروز بر سر آنچه که بر دلشان از ثروت یاران تو افتاد ، هوسرانی کردند!
بگم؟ بگم که چطور ثروت ایران را به فنا دادی؟ چطور ترکمنچای چینی را امضا کردی و چاه های نفت را به دست چین و روسیه سپردی؟ بگم که چندین میلیارد دلار را به کشور های روسیه و چین دادی تا تجهیزات از کار افتاده و به درد نخور آنان را در زمینه ی نظامی وارد کشور گردانی؟ بگم که چطور با اقتصاد مردم شیعه و سنی ایران بازی کردی؟
بگم که چطور آلوده ترینها و احمق ترین ها و ساده لوح ترین ها با حکومت شما ، شدند رئیس و معاون و مسئول مالی و ...
اما سوالی دارم، برادر بسیجی من چرا؟ برادر و خواهر اطلاعاتی من چرا؟ برادر نظامی من چرا؟ برادر ارتشی من چرا؟ برادر حق طلب من چرا؟ چرا خون شهیدان را این گونه پایمال کردید؟ چرا اجازه دادید این طور شود؟ چرا نفس های جانبازان شیمیایی و زمزمه ی بغض آلود انا لله و انا علیه راجعون آنان را فراموش کردید ، چرا عشق و احساس را تبدیل به فحشا نمودید؟ چرا مردم را از خانواده تبدیل به جمعیتی مخلص و یارانه بگیر تبدیل کردید؟ چرا پول شد همه ی آنچه که می خواستید؟ چرا دینتان وسیله ای برای دنیایتان گشت؟ به کدامین گناه بر مردم خودتان تاختید؟ به کدامین گناه جوانان کشورتان را اسیر خود کردید؟
اما می خواهم چیز جدیدی بگم آقای احمدی نژاد، سازمان اطلاعات فاسدت در همه ی زمینه ها بر ما رخنه کرد، ما را در هشتاد و شش در انتخابات سرکوب کردی ، خوب شاید ضعیف باشیم اما این بار چیز دیگری می خواهیم، این بار یاری خداوند را خواهیم داشت، عشق را خواهیم داشت. این بارهیچ جنی تو را یاری نخواهد بود ، چرا که پیش از این نیز هیچ کدام تو را یاری نمی کردند! این بار هیچ انسان و سازمانی تو را یاری نخواهد کرد! هیچ پدر و مادر و فرزند و ثروتی به کارت نمی آید.
مردم ایران ، دوستان من که دسترسی به اینترنت دارید از شما خواهشمندم که در صورت امکان این متن را در اختیار دوستان و آشنایان قرار دهید و آن را در تمامی وبلاگ ها و گروه های خبری انتقال دهید و از هیچ کمکی دریغ ننمایید ، چرا که خداوند همه عالم صدای ما را می شنود ، می خواهم فارغ از جنسیت و مذهب و قومیت آن را در اختیار همه قرار دهید ، می دانم این متن در روستا ها و مناطق رای خیز آقای ظالم کمتر خوانده خواهد شد ، و از سادگی و بی اطلاعی هم وطنم سوء استفاده خواهد شد اما از شما می خواهم ، این بار خدا را بخوانیم ، هیچ شورشی در کار نیست، هیچ کس دستگیر نخواهد شد ، هیچ کس با باطوم سرکوب نمی شود ، هیچ کس مورد تجاوز قرار نمی گیرد ، اما همه چیز به دست خدا و به خواسته من و شما تغییر خواهد کرد.
از شما می خواهم تا در روز بیست و پنج فروردین سال نود و دو در ساعت هفت در کنار خانواده ی خود و یا تنها ، در کنار همکاران و ... این دعا را از ته دل از خدای خود بخواهید و خدای خود را بخوانید ، در مورد سنی و شیعه بودن و ... هیچ حرفی ندارم ، می خواهیم یک خدای واحد را بخوانیم.
و متن پیشنهادی من برای آن روز این است.
خدایا، من یک انسان از روی زمین هستم ، از شما پروردگارم می خواهم تا ریشه ی ظلم را از سرزمین من و همسایکان و دوستان من کم کنی ، خداوندا ، بر اساس اسناد و مشاهدات من احمدی نژاد و خاندان و دوستان او ظالم هستند از شما می خواهم تا به حرمت خداییت ، بر ما هدیه ای مرحمت نمایی و ریشه ی دوستان و همسفرگان و همکاران و باند این ظالم را اگر به مصلحت است به حرمت حکمت خلق روز و شب از روی زمین پاک گردانی و حکومتی پاک و عادل را جایگزین آن کنید!
خداوندا ما انسان ها تلاش خود را کردیم ، امیدواریم خواسته ی بنده هایت را بشنوی و هر آنچه بر مصلحت است حکم گردانی ، به رحمت و لطف شما خدای عزیز.
الحمد الله رب العالمین
امیدوارم من نگارنده را از گزند آزار شیاطین انس و جن برهانی و همچنین از گزند تهمت و افترا بر افراد مرا برهانی که خود را در مقابل خداییت و آنچه بر دوشم انداخته ای ضعیف و ناتوان می بینم.
به رحمت شما ، ای بخشنده ترین بخشندگان

نظرات 2 + ارسال نظر
،. جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

راست گفتی مرگ بر احمدی

[ بدون نام ] جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

ممنون ک این اطلاعات رودراختیارمون گذاشتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد